Sunday, March 7, 2010

DINNER


Semalam, 6.3.2010 ade dinner kat kolej aku.. temanya putih,hitam,gold n merah.. aku pilih hitam n merah.. memang happening n enjoy.. tapi makanan x bape nak best lah.. agak huru-hara jgk masa nak besiap tu.. tima kasih utk izzah n anis sebab solek kan aku..hehehe.. agak cantik gak lah muka aku mlm tu..hahahaha

Dan semalam jgk adalah kenangan yg akan aku simpan sampai bila2 sebab semalam aku perform ngan mimi.. nyanyi lagu AKU BUKAN UNTUK MU by rossa.. gila takut.. masa kat atas pentas tu memang begitu menggigil lah aku.. nasib baik lah semuanya ok.. thanks gak untuk arip atas idea dia untuk gimik ktorg tu..huhuhu.. kira walau suara x sedap tapi masih leh dterima lg lah..hehe..

Em,tapi puas hati lah..sebab duit pun dah hbs utk mlm tu tapi berbaloi..hahaha

No comments:

Post a Comment