Monday, February 8, 2010

Masa aku sedih..

Biasalah..semua org dlm dunia ni mesti penah rasa sedih dsebabkan sesuatu..

Dan bagi aku,aku besyukur kerana aku rasa aku antara org yg beruntung
kerana memiliki kawan2 n family yg sgt2 baik.. Mereka masih ade besama aku
bila aku rasa dunia ni dah x ade benda2 yg seronok lg..Tima kasih mak,k.ila,
k.ija,k.ura..Walau apa pun yg aku lakukan mereka tetap menyayangi aku..

Dan untuk kawan2 ku.. bdak2 bilik 45-2 n DBS 4 girls tima kasih utk
kata2 dan semangat yg korg berikan pada aku.. Aku tahu korg memg
kawan yg baik ade masa susah dan senang..

Terima kasih semua....

4 comments:

  1. sama2 cik shika oi..bak kata wani yg baca, menikam kalbu beb..hehehe..
    pe2 pun kteorg ttap sokong ko k..
    ingat kta2 aku 'lau da jodoh x kemana'..
    ok cik shika..smile always =)

    ReplyDelete
  2. mimi lau dah jodoh x kemana tu ngan org lain lah..hahahaha
    *ehem2..

    ReplyDelete
  3. hahahaha..dgn sapa tu aku xtau la..
    antara dier atau dier..tteeettt..lalala

    ReplyDelete
  4. hahahaha..
    sengal2..
    x ade maknanya itu semua..

    ReplyDelete